niedziela, 9 grudnia 2012

Jestem! Żyję!

Po kilkumiesięcznej przerwie wracam :)
Nie miałam czasu, na prawdę nie miałam kiedy tu zaglądać.
Tata się obudził po tygodniu, ale nauczki to szczerze mówiąc dużej nie dało.

My mieszkamy tam gdzie mieszkaliśmy, ale nosimy się z zamiarem zmienienia mieszkania. Oglądaliśmy kilka domków jednorodzinnych ale dla nas dwoje gdzie większość dnia jesteśmy poza domem nie opłaca się. Dlatego szukamy mieszkanka takiego jak nasze albo mniejszego.

W sierpniu byliśmy na urlopie w Polsce naszym samochodem. Udało nam się zmienić na nowszy lepszy i o wiele tańszy w utrzymaniu Ford. Te dwa tygodnie w Polsce były na prawdę piękne i niestety szybko minęły.

Całe dwa miesiące była tu moja Mama, mieszkała w domu mojego brata. Było super czuć tę świadomość, że ona po prostu tu jest. Niestety wróciła już do domu.

Zbliżają się Święta, prezenty pokupowane i niedługo będziemy się pakować do domku. Lecimy 20 grudnia po pracy a wracamy 1 grudnia. Już nie mogę się doczekać.

Dzisiaj tak na szybko, ale obiecuję (!) że nadrobię zaległości tak szybko jak szybko się da :)


7 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, że jeszcze jesteś :* trzymaj się, do 20. grudnia szybko zleci :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jestem :) i będę częściej obiecuję :)

      Usuń
  2. Jejku jak dobrze przeczytać, że jesteś i masz się dobrze! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam, że o nas zapomniałaś, a jednak! :) Cieszę się, że jesteś i czekam na notki, tym razem troszkę częściej :)

    OdpowiedzUsuń