czwartek, 11 sierpnia 2011

Praca.

Po wizycie u okulisty przyszedł czas na rozmowę kwalifikacyjną. Dziś rano zadzwoniła Menedżer z firmy do której aplikowałam z zapytaniem czy nadal jestem zainteresowana i czy mogłabym dziś się stawić na rozmowę kwalifikacyjną. Pojechałam cała w strachu, bo mój brat mnie nastraszył, że muszę się wykazać znajomością języka bo mogą mnie nie przyjąć. Poszłam jak na ścięcie. Przyszła Pani Menedżer, czekałam ja i jeszcze jeden Anglik (poznałam po wyglądzie - brzydki, rudy i zakolczykowany :D ). Oprowadziła nas po hali, pokazała wszystkie działy i stanowiska, potem poszliśmy do góry do biura dopełnić resztę formalności. Jakoś sobie poradziłam, pani była bardzo miła wszystko mi wytłumaczyła i takim oto sposobem w środę o 9:30 czekam w kantynie na Menedżer i zaczynam pracę :)
Poczyniłam również kroki w stronę pracy dla Dupka, wysłałam cv do polskiej agencji jutro doślę certyfikat. Pani pytała kiedy mógłby przyjechać, powiedziałam, że w każdej chwili więc miejmy nadzieję, że dostaniemy szybko telefon i Dupek wsiądzie w samolot i przyleci :)

Jutro muszę kupić kartę bo już prawie wygadałam 500 minut :)

P.S. Kobieta w sukience proszę o maila z zaproszeniem girl963@o2.pl

17 komentarzy:

  1. W takim razie gratuluję i niech ten Twój Dupek (jak Ty nie ładnie na niego mówisz;p), mógł do Ciebie jak najszybciej dojechać;)
    zatrzymane-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :):):) widzisz, nie było tak źle jak mówił Ci braciszek.
    Trzymam też kciuki za tego Dupka Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i proszę bardzo, jak się chce - to się ma! :))) Moje gratulacje, widać, że świetnie sobie radzisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, gratuluję! :)) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No i gratulacje też od Myszy!:) Znaleźć pracę to nie taka łatwa sprawa więc bądź z siebie dumna :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie masz tą pracę? Szybko Ci poszło, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No brawo brawo brawo. Zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJEEEEE!!!Zdolniacha z Ciebie!Dziewczynka z jajami!:)BRAWO!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No pracuj:) Nie wiem jak można kochać UK ja liczę dni do powrotu ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w tym kraju od ponad 4 lat :) w końcu mogę dbać o tę miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No to super :) dobrze mieć takiego brata.

    OdpowiedzUsuń
  12. E no widzisz... nie było tak źle... Zarówno u okulisty świetnie sobie poradziłaś, jak i tym razem... Zdolna z Ciebie kobietka... Oby i praca dla Ukochanego się znalazła, to by już całkiem było super :)
    To wszyscy Anglicy są tacy brzydcy? :D:D:D
    P.S. Doszedł ode mnie e-mail?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Vide Cul Fide Nie doszedł, możesz wysłać jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  14. No widzisz - nie taki diabeł straszny jak go malują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdolnaaaa :D gratuluje :**** ! i trzymam kciuki za pracę dla Dupka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ode mnie też mega gratulacje! :) trzymam kciuki, żeby Ten Twój szybko do Ciebie dołączył i żeby z 2100 km, jakie Was dzielą, szybko zrobiło się 21cm ;p albo jeszcze mniej :)

    OdpowiedzUsuń