czwartek, 14 lipca 2011

Dzień w którym zaczęło się życie.

"przyszła na świat dokładnie w dniu w którym się urodziła. Ważyła 3420 bez kości. Lekarze myśleli, że jest dziewczynką i tak się już jakoś tak przyjęło" :)
Dziś są moje urodziny, zawsze czułam się tak radośnie, każdego roku wyczekiwałam tego dnia, a dziś? dziś odczuwam to jak zwykły normalny dzień. Kolejne -dzieścia  mija ja z bicza trzasł. W tym roku spełniło się moje marzenie, mam prawo jazdy, jadę do Anglii, tej wymarzonej, tej wytęsknionej. Czegóż chcieć więcej?
Dziś zdałam sobie z tego sprawę, że to co na pozór było niemożliwe powoli się ziszcza :)
Owszem miłość jedzie na wozie, często jest pod wozem, ale po to pędzie czas, po to wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie, żeby jeszcze wszystko się poukładało.
Póki co żyję :)
Ostatnio byliśmy u Jego chrzestnego za Ostrołęką, przepiękna miejscowość nad Narwią. Poszliśmy pozwiedzać, popodziwiać tereny przy rzece. W pewnym miejscu las był tak magiczny, tak piękny jak nie przesadzając w filmie "Zmierzch".
Chcielibyśmy tam pojechać na weekend, ale w ten weekend On ma dużo pracy, a w przyszły ja idę do Gabinetu troszkę dorobić w czwartek i piątek. Niby żaden problem ale nie mielibyśmy pojazdu późnym popołudniem. No i tu nie mamy konsensusu.

Jutro chciałabym pojechać do lasu, może znalazłabym kanie. To jedyne grzyby, które uwielbiam, jak byliśmy w Dzbeninie pewna kobieta wracała z lasu z jednorazową reklamówką wypełnioną kaniami :)

Pogoda jak zwykle nas rozpieszcza, jeden dzień upału a następne deszczowo-burzowe.

Miłego dnia :)

P.S. A że dziś znów zaczyna się moje życie to pożegnałam onet na wieki wieków amen, już nie ma przerwanej lekcji muzyki :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)

    Natura i przyroda potrafią zaczarować człowieka swoim pięknem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze i oby dalej ziszczały się wszystkie Twoje marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Owszem miłość jedzie na wozie, często jest pod wozem, ale po to pędzie czas, po to wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie, żeby jeszcze wszystko się poukładało.
    Póki co żyję :)" - przepiękne są te słowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego Kochana :) Spełnienia kolejnych marzeń :) I duuuuużo miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego! :* - w koncu moge komentowac ! :D xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. moje spóźnione, ale jak najbardziej szczere życzenia! :* wszystkiego, co sobie wymarzysz, żeby się spełniło i poukładało po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń