piątek, 29 lipca 2011

One Lovely Blog Award.


Z reguły nie lubię takich zabaw, ale tej reguła może być całkiem zabawna :) 7 rzeczy których o mnie nie wiecie:
1. Jestem facetem :) - żarcik :), ale momentami czuję się jak facet, spodnie, trampki (mam tylko jedną spódniczkę i bardzo się z nią gniewam), morski to dla mnie zielony, chabrowy to niebieski, a fuksja to po prostu róż.
2. Mam arachnofobię, do tego stopnia, że paraliżuje mnie sama myśl o pająku który miałby przy mnie przejść.
3. Martwię się na zapas :D ale aż do przesady.
4. Jak miałam 12 lat to bez Mamy wiedzy zapisałam się do szkoły muzycznej a potem na Małą Miss i zostałam Miss uśmiechu.
5. Nie jestem obrzydliwa :D można przy mnie opróżniać nos, wymiotować czy też się załatwiać. Nie przeszkadza mi to, nawet wtedy kiedy jem.
6. Lubie rozmawiać sama ze sobą. Czasem trzeba porozmawiać z kimś inteligentnym :D
7. Lubię czarninę :)

Żeby Was poznać  muszę wybrać 7 osób:
1. Iza (tylkopieprzisól)
2. Chata Franki
3. Limoncella
4. Cytrynowaona
5. Nabi
6. DziewczynaM
7. Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Serce Na Dłoni29 lipca 2011 09:21

    Pająki?!?!?! Fuuuu... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz to jednak nie takie straszne ;) a co do pająków to ja też się ich boję :D brrr

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie wezme udzial:D ale czarnina?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam się nie boję pająków :D Bardziej ryb i żywych i martwych xD
    Jak znajdę chwilkę to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. punkt 6 mnie rozbawił :D:D:D ojej co ja mam napisać???

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie rozróżniam większej ilości kolorów niż te standardowe ;) i radzę sobie dobrze z mapą i w terenie. I też nie reaguję na "obrzydliwe" zachowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pkt. 4 bardzo mi się podoba... Mam nadzieję, że uśmiech został do teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Punkt 6 chyba najlepszy ;) Ufff... udało mi się nadrobić zaległości. No nie powiem, ostatnimi czasy się rozpisałaś ale to akurat dla mnie nie był problem. Czytać notki uwielbiam, więc teraz już będę na bieżąco ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Vide Cul Fide to już nie mnie oceniać, ale uwielbiam się śmiać więc moje towarzystwo musi jakoś z tym żyć ;)
    Wyślij mi proszę zaproszenie, chętnie Cię odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń