niedziela, 21 marca 2010

Mądrala

Dość o problemie ze strażą miejską bo im więcej o tym myślę tym większą mam ochotę zrobić coś w tym kierunku, jakiś list do burmistrza czy co.
Kawałek mnie tu nie było, rzecz jasna - brak czasu. W pracy bieganina tym bardziej iż kwalifikacja dobiega powoli końcowi, ostatnie trzy dni (poniedziałek - środa) będą najcięższe, dotrą spadochroniarze no i kobiety. Najśmieszniejsze jest to, że szef w piątek po pracy oddał listę tych co się nie stawili policji więc zapewniam - będzie się działo. Tyle o pracy...
W piątek mama poleciała do Brata mojego jedynego. Będzie tam miesiąc bez pięciu dni, a co za tym idzie? święta Wielkanocne spędzę sama. Nie jest to radosna perspektywa ale to nie tylko moja mama :)
Ostatnio mam hopla na "Teraz albo nigdy!" na VOD są wszystkie odcinki więc mam co robić :)
Czasem gramy sobie w milionerów online, śmiechu przy tym co nie miara.
Ja : Najdłuższy równoleżnik to : równik, zwrotnik raka czy zwrotnik
koziorożca? (dobrze wiedziałam chciałam sprawdzić czy on wie)
Dupek: Sprawdź w googlach dupku, ten co jest najprostszy.
Ja : Wszystkie są najprostsze.
Dupek: To ten co jest po środku.
Ja : Równik?
Dupek: No przecież mówię, słuchaj mnie to milion wygrasz.

Jejciu jaki on jest mądry...

Ja : Który z podanych był pierwszym premierem Izraela?
Dupek: Zaznacz Be bo ten A ma takie nie pasujące nazwisko.
Ja : Zabiję Cię poprawna odpowiedź była A!
Dupek: A co ty zaznaczyłaś?
Ja : No Be tak jak mówiłeś bo ten A miał nie takie nazwisko.
Dupek: Mówiłem A zaznacz bo ten Be miał nie takie nazwisko. Jak ty słuchasz.

No i kto tu ma rację?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz