czwartek, 1 kwietnia 2010

listy

Musiałam gruntownie posprzątać mój kochany, przytulny, zasyfiony pokój. Mama wrobiła mnie w kanał, przed wyjazdem do mojego brata jedynego zarządziła gruntowny remanent szafy z ubraniami. Ubrania owszem wywaliła ale przyszła jej znajoma i koniec ze sprzątaniem. Zaczął się Wielki Tydzień a że wypada ogarnąć mieszkanie na Święta podjęłam to wyzwanie :) poprzebierałam ubrania, niepotrzebne popakowałam w wory i do piwnicy. Powyciągałam kartoniki spod łóżka, umyłam okno, odkurzyłam i wyprałam dywan H2O mopem. Przy układaniu ubrań na mojej półce znalazłam taki karton po butach a w nim stare jakieś gazety, pamiątka z mojego chrztu i moje skarby :) Listy od mojego Dupka jakie mi pisał kiedyś na dobranoc. Całkiem o nich zapomniałam... Kiedyś On miał telefon na abonament a ja nie zawsze miałam coś na koncie żeby pisać więc tuż przed odejściem do domu każde z nas siadało z kartką zastawione zeszytami ( żeby żadne od siebie nie ściągało :P ) i pisaliśmy sobie listy na dobranoc i wręczaliśmy je sobie przy pożegnaniu :) Wczoraj przed snem poczytałam sobie je i powiem dwa wyrazy : słodko i śmiesznie :) The Best of w skrócie :
1."... jesteś super boska i w ogóle...";
2."...chciałbym znowu piątek bo wtedy jest łikend i jesteśmy dłużej razem...";
3."może wygramy w tego lotka i będziemy prędzej tak na prawdę razem...";
4."Kocham Cie nad życie i do czego tylko można";
5."Myszeńko moja najukochańsza na całym świecie śpij słodziutko i śnij o czym tylko zapragniesz czyli o mnie :)"; (skromność ponad wszystko :P )
6."nie chcę Cię stracić bo wtedy nie wiem co _ _ _"; (dosłownie trzy kreski :P)
7."...musimy trochę jeszcze poczekać!!! weś ej.";
8."CHCĘ BYĆ Z TOBĄ I KONIEC KROPKA"; (po słowie kropka narysowana wielka kropa długopisem :P )
9."Chcę się z Tobą gilgotać i wszystko i nigdy nie będziemy Kacprem i Sylwią!!!";
10."Kochana moja świnko :) Myszko to znaczy :)+";
11."...i nigdy Cię nie opuszczę i na starość nie będę flirtował jak ten Kisiel w "M jak Miłość" ";
12."Kocham Cię i bez Ciebie moje życie jest bez sensu w ogóle nie do życia";
13."Kocham Cię do łez"; ( czy ja wszystkich ludzi muszę doprowadzać do łez? :))

Po przeczytaniu tych listów miłosnych przypomniałam sobie co mnie jeszcze w Nim urzekło - bezpośredniość cokolwiek to znaczy :P
Słodki Dupek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz