poniedziałek, 22 lutego 2010

okres i pedicure

Tak dostałam okres. Dwa dni po czasie to oznacza, że coraz częściej jestem nieregularna, a co za tym idzie? - trzeba odwiedzić panią ginekolog, a tym samym wydać 120 zł za wizytę. Oznajmiłam mu ten fakt sms'em :)
Ja : Nie będziemy rodzicami.
Dupek: A co rano dostałaś?
Ja : No ale chyba w nocy, obudził mnie ból brzucha. Poszłam do łazienki
patrzę a tam krew, najpiękniejsza krew na świecie :)
Dupek: No :)
_______________________

Jest sobie taki przyrząd do ścinania martwego, zbitego naskórka z pięt, dużych palców u stóp i zewnętrznej części stopy. Przyrząd ten nazywamy - ostrze Omega. Stopy trzeba najpierw namoczyć, a dokładniej mówiąc zmiękczyć naskórek poprzez kąpiel stóp w soli zmiękczającej lub też podczas kąpieli całego ciała. Dupek siedzi w cieplutkiej wannie i bombluje się w Ozonomatic'u, ja kończę myć mu plecy (zazdroszczę mu bo ja przez tydzień mogę zapomnieć o kąpieli) nagle Dupek pyta :
Dupek: Zrobisz mi stopy tą gilotyną?
:P On chyba powinien zostać kosmetyczką :D

Po osuszeniu stopy i ścięciu naskórka Omegą należy wyrównać naskórek frezarką, pumeksem lub tarką. Ja to zrobiłam tarką.
Dupek: Ajjj weź bo to gilgocze.
Ja : Ejże no przecież Ty nie masz tu gilgotek.
Dupek: No ale mnie to gilgocze.
Ja : Zobacz ile ciasta ci ze stopy jeszcze schodzi, sypiesz się stary :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz