wtorek, 16 lutego 2010

Jakbyś przyszedł mi w takim garniturze do ołtarza to bym Cię wygnała.

Wczoraj oglądaliśmy "M jak Miłość" i stworzyliśmy obraz Jego ubioru na nasz ślub :) Para bohaterów poszła do galerii wybrać garnitur i na wieszakach wisiały czerwone i jasne garnitury.
Dupek: O fuj czerwony garnitur kto to nosi, po co to w ogóle produkują.
Ja : Jakbyś przyszedł mi w takim garniturze do ołtarza to bym Cię wygnała.
Dupek: Jo tam :]
Ja : hehe albo w niebieskim.
Dupek: Albo w zielonym.
Ja : Tia w różowym takim żarówiastym i w czarnej koszuli.
Dupek: I w białych skarpetkach :]
Ja : I w czarnych butach.
Dupek: I w za krótkich spodniach przed kostki :P
Ja : I do tego zielony taki żarówiasty krawat :]

W związku z powyższym wszystko ustalone, mój Dupek do ołtarza pójdzie w :
Różowym intensywnym garniturze, czarnej koszuli, zielonym żarówiastym krawacie, za krótkich spodniach, białych skarpetkach i czarnych butach :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz