czwartek, 21 stycznia 2010

Z racji tego że będę pisać częściej a nie każdy może często wchodzić postanowiłam że na głównej stronie mojego bloga będą widniały 2 lub 3 notki :P nad tym jeszcze się zastanowię :)

Były sobie kiedyś dwie przyjaciółki : miłość i miłość. Były w sobie zakochane. Nie widziały świata poza sobą. Ale... okazało się że jest jeszcze dużo miłości które zaczęły się integrować i sobą nawzajem interesować.Szybko okazało się, że nie ma na świecie tylko miłości i miłości ale jest miłość i zazdrość...Oczywiście było też zaufanie ale! kto wierzy, że nawet jak jest zaufanie to nie ma zazdrości?...
Ja szczerze powiedziawszy nigdy nie znałam zazdrości takiej najprawdziwszej, za to Dupek znał ją dobrze choć wcale nie mam pojęcia skąd. Być może wcześniejsze doświadczenia ich ze sobą zapoznały. Kiedy on był o mnie zazdrosny to ja się śmiałam bo i to słodko wygląda i zabawnie. Postanowiłam, że udam zazdrość : zobaczymy jak to jest :) Dość nieudolnie mi to wyszło ale liczą się chęci :)
Ja : Dupek a kto to jest $$$$ $$$$$$$$$ ?
Dupek: nie mam pojęcia zapytaj ją.
Ja : Jak możesz jej nie znać skoro napisała że byłeś u niej na kawie.
Wnioskuję że byłeś już ze mną bo kiedy ona zaczęła chodzić do
Twojej szkoły to już byliśmy parę miesięcy razem.
Dupek: Nie wiem kto to jest i daj buziaka.
Ja : Nie! kto to jest do cholery i dlaczego ja się dowiaduję że byłeś
u niej na kawie w trakcie bycia ze mną?! Fajnie było?
Dupek: O matko święta nie wiem kto to jest i jak ci to przeszkadza to odrzuć ją!
Ja : Mówisz i masz :]
Dupek: To ty skasuj ##### ############.
Ja : Nie!
Dupek: Dlaczego?
Ja : Bo to jest mój znajomy, wiem skąd go znam i jak widzi mnie na ulicy
to mówi mi "cześć"
Dupek: Ale moją KOLEŻANKĘ odrzuciłaś!
Ja : Sam mi kazałeś, ale spoko poczekaj zaraz będziesz ją miał spowrotem!

Cholera nie umiem być zazdrosna :]

P.S. Teraz pisze mi sms'y i mnie przeprasza :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz