piątek, 19 czerwca 2009

Dochodzi 23:00 więc czas najwyższy iść się przebrać w piżamę i ułożyć do snu tym bardziej że na 8:00 jutro do pracy. Poszłam pod prysznic, przecież lubię być pachnąca usypiając. Trochę mi zeszło bo przecież kocham wodę, tym bardziej ciepłą :) jeszcze aby siuśku i ... no tak, już od wejścia do sypialni mina mi z deczka zrzedła... On już śpi! ale to nic, położyłam się obok niego, obsłużyłam Jego ramionami, opatuliłam szczegółowo mówiąc i usnęłam :)
Ale póki co to na razie tylko moje marzenia, co prawda spędzamy wspólne noce raz w tygodniu, z soboty na niedzielę, ale...prawdę mówiąc Nasze noce wyglądają tak : ja już lelkam w piżamie on siedzi na łóżku i gawędzimy do plus minus 2:00 i padamy jak kawki...dobrze że chociaż mamy to. Wiem że kiedyś przyjdzie taki czas że będziemy sobą mogli się nacieszyć do woli, tylko czemu tak długo trzeba czekać...On pracuje od rana do nocy, ja pracuję i szybko się męczę, więc kiedy się spotykamy nie mamy siły kiwnąć palcem.

Dziś odebrałam wynik cytologii, w rozpoznaniu napisane jest "Gr II". Czytałam w goglach że nie jest to powód do zmartwień ale że trzeba być pod kontrolą specjalisty. Na szczęście już w poniedziałek mam wizytę. Ciekawe czy pęcherzyk Graffa pęknie mi tym razem planowo, zobaczymy za tydzień.

Pisałam już że szybko się męczę? a no tak pisałam w dziesiątej linijce. Tak, bardzo szybko się męczę, nie dosypiam, jak nie ja. Nie myślałam że astma może aż tak dawać się we znaki, po przebudzeniu godzinę zajmuje mi kichanie.

Odbiegając od tematu, moja przyszła teściowa jest ze mnie dumna :P Dziś byłam u Miśka kuzynki i zdawała mi relację z wczorajszych imienin teściowej podczas których owa kuzynka dzwoniła do mnie umówić się na dziś. Pytała o szkołę i potem przekazała teściowej że jestem już kosmetyczką. Teściowa uśmiechnęła się i powiedziała że jest dumna i że to się mi chwali. Kuzynka nie powiedziała teściowej o mojej nagrodzie i o średniej, ciekawe jaka będzie reakcja :P Szczerze to ciężko mi sobie to wyobrazić :)) ale cieszę się że jednak jakieś tam pozytywne zdanie o mnie ma :)

Tym milszym akcentem kończę moją notkę i zmykam spać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz