czwartek, 7 maja 2009

- Xyz idź się umyj a nie się tak drapiesz.
-po co, zeschnie, skruszy się i samo odpadnie.
-yhym oczywiście.
-czy ty sugerujesz, że jestem brudas.
-nooooooo :)
[śmiech]

i weź tu go nie kochaj :)

U nas jak widać dobrze :) pomijając fakt, że rzadko się widujemy a raczej na krótko, ale sobota już pojutrze więc sobie nadrobimy.Wczoraj zrobiłam sobie na praktykach kolczyk w nosie :) taki maciupki.Przeraża mnie myśl że za miesiąc i tydzień mam egzamin zawodowy a poziom mojej nauki jest „uśpiony”. Wypadałoby się wziąć do nauki, bo to już nie przelewki.
Wiecie w sobotę mamy nasze 5 lat i zastanawiam się co mogę podarować mojemu ukochanemu, co prawda jeden pomysł już mam ale...
Majówkę spędziliśmy razem, pierwszy raz odkąd jesteśmy razem spędziliśmy 3 mają razem. Byliśmy z Jego rodzicami w Gietrzwałdzie, znajduje się tam Sanktuarium Maryjne. Pozwiedzaliśmy, napiliśmy się wody ze źródełka i uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Przyznam szczerze, że trochę się obawiałam nastawienia Jego mamy i siostry co do mojej osoby. Miś spał u mnie z soboty na niedzielę a wiem, że Jego mamie ciężko było się przyzwyczaić do tego faktu. Na szczęście moje obawy okazały się bezpodstawne, i teściowa i szwagierka były dla mnie miłe tak jakby nic się nie stało. W drodze powrotnej zajechaliśmy do Skansenu w Olsztynku, odbywał się tam festyn majowy i tak około 18 zawitaliśmy do domu. Szczerze powiem, że zadowolona jestem z tego weekendu. A co najważniejsze zrobiłam zdjęcie o którym zawsze marzyłam, zawsze chciałam zrobić zdjęcie na którym jeden element jest wyszczególniony, czyli bardziej ostry a reszta jest na drugim planie, mogłam oczywiście zrobić normalne zdjęcie i przerobić je w Photoshopie ale jaka wtedy była by przyjemność? Tak więc udało mi się! Zwykłym aparatem cyfrowym BENQ, bez programów itepe tylko zabawa światłem i cieniem :) baaaa! W końcu córka mistrzyni fotografowania i wieloletniej fotografki :)
a oto i moje cudo którym jaram się od kilku dni :) :

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz