poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Wiosna, wiosna w koło zakwitły bzy :) + dopisek :)

Pogoda nas rozpieszcza, piękna pogoda, słonko pięknie świeci, temperatura dodatnia, kwiatki rosną :) aż chce się żyć! Nawet pominę fakt iż jestem alergikiem więc mam prosto mówiąc pozamiatane. Kicham już dwa tygodnie, z chusteczkami się nie rozstaję a oczy mam jak piłeczki ping-pong'owe...
U mnie i u mojego Mężczyzny wszystko w porządku już 7 dni się nie kłóciliśmy :) nawet nie wiecie jaka to ulga. Nawet się nie posprzeczaliśmy ANI RAZU! Zaszły pewne zmiany w naszym związku, udało mi się wytłumaczyć mu na czym warto zaoszczędzić a na co warto wydać. Mój Mężczyzna postanowił być przedsiębiorcą i dziś był z moją mamą w biurze pracy pozałatwiać pożyczkę bezzwrotną, uregulował sprawy w związku z poprzednią pracą i teraz będzie robił biznesplan. Kurczę, chciałabym żeby mu się udało, całe życie pracował, żadnych wakacji nie miał, od rana do wieczora pracował, rowerem jeździł na montaże. Dlatego będę trzymała kciuki za to żeby mu się udało!
Ostatnio mam takie zmiany nastroju, że śmiać mi się chce z samej siebie :) wiosenna chandra :) Dziś czułam taką silną potrzebę napisania tu, że było to silniejsze ode mnie, trochę ta notka chaotyczna jest ale czasem trzeba napisać coś nie do rytmu :) żeby nie było nudno.
A teraz sytuacja z sobotnich zakupów w TESCO. Otóż, poszłam z moją przyjaciółką od serca do TESCO na zakupy, miałam kupić proszek, jedzonko dla chomika i galaretkę (bo lubię jeść ją na sucho:) ) podchodzimy do kasy, przeciągnęła po taśmie moje zakupy i miałam kupić Mamie papierosy więc mówię :
-I jeszcze L&M'y light'y poproszę.
Na co ona:
-a dowód mogę zobaczyć?
I tu nastąpiło u mnie tak zwane wrycie :) oczy wyszły mi z orbit i zaczęłyśmy się krótko mówiąc brechtać, aczkolwiek dyskretnie :) Nawet nie wiecie jakie to głupie uczucie kiedy masz świadomość, że masz już 20 lat a pani w supermarkecie prosi Cię o dowód. Naturalnie pokazałam jej mój dowód i kiedy zobaczyła że mam 20 lat zdziwiła się i już nic nie mówiła. Z jednej strony to komplement, że tak młodo wyglądam :) no ale bez przesady :)

Dziś rano dawałam mojej Balbince ( mojemu chomikowi) jeść i zauważyłam że ma przyklejone ziarenko do lewego oczka, postanowiłam jej to delikatnie odczepić, kawałek mi się udało dalej sobie sama odczepiła. Ale nie to jest najważniejsze, zaczęłam jej się przyglądać i zobaczyłam że Balbinka nie ma oczka :( musiała sobie w nocy jakoś je wydłubać :( najpierw myślałam, że może jej zaropiało ale kiedy wróciłam z pracy niestety moje przypuszczenia się potwierdziły. Moja biedna, kochana Balbinka, teraz sobie smacznie śpi ale trochę mi się posmutniało... Mam nadzieję że mi nie umrze, ona taka słodziutka jest... Niby tylko taki chomik ale człowiek potrafi się tak przyzwyczaić, nawet nie pomyślałabym, że tak bardzo.





Dopisek z 28 kwietnia:
Okazało się, że Balbinka nie straciła oczka, po prostu jej zaropiało i to wyglądało jakby tego oczka nie było, a ja jestem panikarą.
Zostałam klepnięta przez Blondyneczkę do zabawy w związku z tym :)
1) Gdybyś miała spędzić jeden dzień jako gwiazda, to jaką gwiazdą chciałabyś być?
Przecież jestem gwiazdą :) ale tak na poważnie to chciałabym podobnie jak Blondyneczka być Angeliną Jolie. Ta kobieta wie jak pokierować swoim życiem, nie uderzyła jej sodówka do głowy . Jej serce jest wielkości najwyższej góry świata albo i większe. Jest dla mnie gwiazdą numer 1. A uroda achhhh chyba stała w obu kolejkach kiedy rozdawali urodę i rozum :)
2) Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Na pewno będę dążyć do spełnienia marzeń swoich i moich najbliższych. Zawsze marzyłam o tym aby mieć swój dom, ukochaną pracę, męża który spełnia się zawodowo i dzieci które będą moimi najukochańszymi szkrabami :)
3) Masz tylko jeden dzień, co robisz?
Godzę się z moimi wrogami, załatwiam wszystkie niedokończone sprawy :) Leżę i pachnę :)
4) Gdybyś tak mogła zmienić jedną rzecz na świecie, co takiego zmienisz?
Wyeliminowałabym wszystkie czynniki sprzyjające zakłócaniu pokoju na świecie.
5) Powiedz coś o sobie, co wiesz tylko Ty.
Gdybym Wam powiedziała musiałabym Was zabić :) Boję się tego, że tak szybko przemija czas...
6) Co myślisz o osobie, która Cię klepnęła?
Umie klepać :) choć jest troszkę zagubiona w tym zakręconym świecie to zawsze służy mi racjonalną, obiektywną radą... Dziękuję :)
7) Co ostatnio oglądałaś w TV?
Teraz na jedynce leci "Klan" :)
8) Widziałaś ostatnio coś dziwnego?
Świat tak szybko pędzi, że nie nadążam się już dziwić :)
9) O której chodzisz spać?
Grubo po północy :)
10) Czego boisz się najbardziej?
Boję się, że nie uda mi się spełnić moich marzeń.

No dziewczynki nadstawiać tyłki będę klepać :) Klapsa dostaje:
Kasia Niunia
M.
Ania
Słodkie cappuccino

Powodzenia :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz