wtorek, 24 marca 2009

Kreativ Blogger

Tym oto sposobem, dzięki Agnieszce, zostałam zmuszona do napisania kolejnej notki :)
Hmmm pierwszy raz biorę udział w tego typu zabawie i ciężko mi będzie ponieważ mało mam linkowych przyjaciół a niektóre z Was już mają Kreativ Blogger za sobą :) Postaram się coś tu natworzyć :)

Moje zobowiązania: (przepisane z bloga Agnieszki :))
1. Oddaję głos i ujawniam kto mnie wyróżnił
2. Umieszczam logo na swoim blogu
3. Typuję osoby, które chcę wyróżnić
4. Wyróżniam adresy typowanych blogów
5. Powiadamiam typowane osoby w komentarzu na ich blogach.






No to zaczynamy :)

Po pierwsze to M. :) moja kochana M. :) znamy się od 26 sierpnia 2008 :) a ja czuję jakby to była wieczność. Zbliżyło nas do siebie to że mamy ten sam problem z którym borykamy się praktycznie co dnia. Zrozumie mnie tylko ten kto przechodził to samo i M. to właśnie ta osoba. Dziękuję... Co do bloga, nie piszesz wprost i ze szczegółami ale ten kto Cię zna wyczyta wszystko między wierszami :)

Po drugie to Ania, Aneczka :) młoda osóbka którą życie doświadczyło a mimo to dostrzega radosne strony życia. Lubię czytać jej notki bo dają mi swojego rodzaju inne, lepsze spojrzenie na świat. Wiem, że jeżeli ktoś kto równie dobrze jak ja doświadczył życia potrafi się uśmiechać to przecież ja też potrafię :)

Po trzecie to Magdalena :) młoda mama, żona i kobieta która dzielnie walczy z chorobą i nie daje za wygraną. Dlatego czuję ją jak bratnią duszę bo moja Mama walczy z tą samą chorobą. Mama miała 4.5 roku temu operację, nowotwór złośliwy, co nie znaczy że się wyleczyła, to choroba na całe życie. Czytając notki Magdaleny inaczej patrzę na życie, łatwiej mi myśleć o chorobie Mamy. Dziękuję Magdaleno.

Po czwarte i ostatnie to Blondyneczka :) za to że jest :) z jej notek można wynieść tyle co z niejednej lekcji filozofii na swój sposób :)


Miałam w planach wyróżnienie Vanilli, Agnieszki i Ewy ale one już były typowane :) Więc poprzestanę na tych czterech wyróżnionych :)

Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz