poniedziałek, 9 lutego 2009

2 szczególne dni w jednym :)

22 lata temu przyszedłeś na świat, byłeś taaaki malutki :) rosłeś, rozrabiałeś, uczyłeś się życia. Poznawałeś ludzi. Kiedyś poznałeś mnie, kiedy to było? 57 miesięcy temu :) z chwilą kiedy się poznaliśmy już wiedzieliśmy, że Ty jesteś moim jedynym a ja jestem Twoją jedyną :) Poznawaliśmy się coraz bardziej i bardziej, nasza miłość rosła, każdy dzień bez Ciebie był wiecznością. Fakt nie zawsze było kolorowo ale ważne że było wspólnie, wspólne radości i smutki :) pamiętasz kiedy razem płakaliśmy przy pierwszej kłótni, jakie to słodkie było :) To Ty pokazałeś mi lepszą stronę życia, a ja nauczyłam Cię czułości i opanowania :) wiesz nigdy nikomu bym tego nie oddała ani naszych wspólnych chwil ani Ciebie!
Dziś są Twoje urodziny, 22 urodziny. Cieszę się, że mogę Tobie towarzyszyć w tym wspaniałym dniu :) Życzenia są czymś bardzo ważnym - szczególnie w dniu urodzin. Tak więc życzę Ci tego wszystkiego, czego Ty sobie życzysz. Żebyś zawsze był zdrowy i zarażał każdego swoim pięknym uśmiechem :) Żebyś wytrwale dążył do celu a Twoje życie żeby było dokładnie takie jak to sobie wymarzyłeś! 100 lat Najdroższy ! :*
Dziś również mija 57 miesięcy odkąd idziemy razem przez świat, dziękuję Ci za ten czas :*** i proszę o więcej :) Kocham Cię Kochanie! :*






Jak widać mój Mężczyzna jest już o rok starszy :) Prezent już kupiony, co więcej nawet już podarowany :) Uczciliśmy tę okazję w sobotę , bo dziś ma na rano jak i cały tydzień więc nie byłoby sposobności ku temu :)

Dziś powstrzymam się od kolejnych rzeczy jakie mnie wnerwiają w naszym kraju i w postępowaniu osób zajmujących się polityków. Za piękny to dzień żeby szargać sobie nerwy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz