niedziela, 15 marca 2009

Miłość, Szczęście i inny chłam. [negatywnie dziś]

Czym jest Miłość?
Miłość to wieczne cierpienie.
Miłość to poniżanie się dla ukochanej osoby.
Miłość to coś czego tak na prawdę nie ma,
coś sadomasochistycznego.
Miłość to wszelki splot najczęściej przykrych wydarzeń,
które z pewnością gdyby owej nieistniejącej miłości nie było,
nigdy nie zdarzyły by się.
Co więcej w większości przypadkach życie bez Miłości
jest łatwiejsze.

Czym jest Szczęście?
Szczęście to chwilowy stan ducha, pozwalający
na chwilę odetchnąć od trudów dnia codziennego.
Szczęście zazwyczaj trwa krótko, pojawia się nagle
i równie nagle znika, może i szybciej...

Czym jest życie?
Życie to wieczna tułaczka w poszukiwaniu
swojego miejsca na Ziemi.
Życie to nieustanne błaganie o szacunek i akceptację.
Życie to wieczne prośby które i tak osoby nam bliskie
mają owe prośby głęboko w DUPIE.
Życie to bezsens...









Mój stan emocjonalny ? -99
powód? dużo by pisać, nie dziś...
wrócę? no pewnie, bo co mnie nie zabije to mnie wzmocni!






Tych którzy mną pomiatają - pozdrawiam.
Wzniosę się ponad...
Tych dla których jestem człowiekiem - ściskam.
Oni dają mi siłę by się podnieść...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz